Over mij

Mijn foto
In overgave te ervaren, wat ervaren wil worden! Zich Verliezen in klanken, om in rond te dwalen het lichtende diepst van de nacht. Zich verenigen Met haar schijnbare zwijgen, Om het fluisteren van het verborgen leven te horen, die in harmonie heen en weer schommelt. Met haar intimiteit versmelten, Om het hart te openen voor de stilte. De Draaikolk van gedachten stoppen, Om de tedere beroering van Het huidige moment te beleven, die als een druppel in de eeuwigheid valt ... Ik ben niemand mijn lieve, slechts een spiegelbeeld van je .. alles wat je ziet in mij is wat je bent, ik reflecteer het je terug ..! ©Moon

dinsdag 31 augustus 2010

Falling stars



Vallende sterren
ik streel ze met een fluisterblik
waarin woordjes zachtjes zweven
en het mijmeren van dit fluisteren spinnend mijn horizon verkent

vannacht
tonen zij hun licht,
en doe mijn wensen
die verdwijnen in de eeuwige vergankelijkheid.
en kuier ik doorheen de branding van mijn ik
vraag ik aan de wijsheid van mijn ziel
welke golfstroom in mijn schaduwplek dobbert

ik wikkel me in de stilte van het zijn
proef van het rustgevende van niets moet
tot het licht van de sterren bloesemvruchten in het zand laat groeien.
iets in mij kriebelt, want ik moet weer terug!

Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten