Over mij

Mijn foto
In overgave te ervaren, wat ervaren wil worden! Zich Verliezen in klanken, om in rond te dwalen het lichtende diepst van de nacht. Zich verenigen Met haar schijnbare zwijgen, Om het fluisteren van het verborgen leven te horen, die in harmonie heen en weer schommelt. Met haar intimiteit versmelten, Om het hart te openen voor de stilte. De Draaikolk van gedachten stoppen, Om de tedere beroering van Het huidige moment te beleven, die als een druppel in de eeuwigheid valt ... Ik ben niemand mijn lieve, slechts een spiegelbeeld van je .. alles wat je ziet in mij is wat je bent, ik reflecteer het je terug ..! ©Moon

vrijdag 1 oktober 2010

Homeland


De avond komt onhoorbaar.
Het licht van de dag verandert
in een zoete schemering.
Geluiden worden zachter,
laten een melancholieke echo
achter die over de kleine stad
uitwaaiert
als de eenzame roep
van een verlaten vogel.
Spoedig zal de nacht komen,
en hoe zacht is dan mijn bed,
die mij draagt,
eindelijk geen mensen meer!

Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten