Over mij

Mijn foto
In overgave te ervaren, wat ervaren wil worden! Zich Verliezen in klanken, om in rond te dwalen het lichtende diepst van de nacht. Zich verenigen Met haar schijnbare zwijgen, Om het fluisteren van het verborgen leven te horen, die in harmonie heen en weer schommelt. Met haar intimiteit versmelten, Om het hart te openen voor de stilte. De Draaikolk van gedachten stoppen, Om de tedere beroering van Het huidige moment te beleven, die als een druppel in de eeuwigheid valt ... Ik ben niemand mijn lieve, slechts een spiegelbeeld van je .. alles wat je ziet in mij is wat je bent, ik reflecteer het je terug ..! ©Moon

zondag 1 april 2012

Achter de sluier van de dag



Soms zo vermoeid,
op zoek
naar een veld met bloemen.
Soms wil het nut
jou houden in een wurggreep.
Maar
Als je nou eens
durft te buigen
soepel en langzaam,
In de aardse stroom van verbinding,
achter de sluier van de dag,
waar de maan jou Gezicht doet lichten!
Hoor je dan
de roep van de uil?
En voel je dan
de omarming
van weten,
Laat jou frons van gedachten,
Laat" het zelf" verliezen!
Kom in een andere plaats van etherische ruimte,
En tussen geboren worden en de dood,
smelten geest en ziel samen,
dan ben je klaar,
klaar voor het maken van
een kosmische wandeling.

©Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten